Kittens.

Har ni sett något sötare eller?:* Denna kullen hade jag hemma hos mig då jag bodde i Hästveda och jag kan väl säga så mycket som såhär att jag hade nog blivit galen ifall jag inte hade haft dom. Jag menar jag var ute ensam på landet och kände nästan ingen. Jag fick ju skylla mig själv men jag försökte ju bara skapa ett nytt liv vilket inte gick så bra,bara till en början...Dessa busungarna höll mig iallafall sysselsatt.^^

Den ena hette Tuffingen(den min sis ville ha)och den andra minns jag inte namnet på men jag kallade henne för Smulan. Båda kom till fina hem ute på landet.

Två stycken blev kvar hos mig och det var såklart mamma katten Buffy och hennes son Lejonet. Tänkte först döpa honom till Tiger men kunde inte det då min mosters katt heter Tigergutt så det kändes så fantasilöst om jag hade döpt honom till det så blev det bara helt random Lejonet. Idagens läge är jag döglad över att jag behöll honom för från början skulle jag egentligen behållt Smulan men fastnade totalt för Lejonet plus att jag kom på att jag inte ville ha två honkatter ändå. För det hade blivit dyrare och sen så är hankatter lite härligare på något sätt.