Goodmorgning dollhearts.

Jag känner mig rätt så glad idag. :D Jag har kommit på något fint och det är att det känns bäst att blogga på morgonen. Tyvärr har jag mest tid med sånt här på helgerna så det blir ju gärna fler inlägg då än på vardagarna såklart då nästan all min vakna tid går åt till att gå runt och söka jobb. Sen fixar jag ju med andra saker också t.ex som lägenheten som börjar bli mer och mer färdig nu. Härligt när man får saker gjort. Denna helgen har varit bra men imorgon är det måndag igen så det är ju mindre peppt. Skönt iallafall att jag har börjat komma in i vardagsrutinerna igen.

Stör mig lite på att helgon inte verkar kunna funka idag. :( Vill ju svara på Anns mail som jag skulle ha svarat på för ett tag sen men inte haft tid. Nu när jag väl har tid så funkar det som sagt inte. Alltså hon och jag skriver så mycket till varandra så ibland måste man göra ett nytt mail till henne. :D Eller oftast. Ja,jag snackar om den Ann som sjunger suicide blondes som jag älskar.<3