Skinnjackan.

Enda sen jag var en upprorisk 14åring så har jag velat ha en skinnjacka och det var en person på den tiden som skulle köpa den åt mig men den dog. Sist bilden på oss är spårlöst försvunnen men jag liknade en s.k punkare då och avgudade Good charlotte och undrade jämnt samma sak som Ebba grön vad ska du bli när du blir stor ungefär?

 

Nu i helgen när jag var och shoppade massor av nya kläder (som ni kommer att få se här senare inatt)så hittade jag ett helt gäng skinnjackor som var på samma ställe. Såklart fick jag genast beslutsångest och hade dessutom tidspress på mig för det fanns folk utanför affären som väntade på mig. Jag föll pladsk såklart för den som såg mest punkig ut med nitar men jag kunde inte ha den för jag hade inte tillräckligt med pengar på mig och dessutom så hade jag ändå inte kunnat ha den för jag liknade en ligist i den och det är inte fint. :( Så kände mig dum och hängde olyckligt tillbaks den men inte på sin plats för det hade jag inte tid med.

 

Funderar på att leta efter någon på blocket nästa månad och då kan jag väl lägga runt 200 nästan 300 kr på en sådan guldklimp. Måste bara hitta en som passar min personlighet också för sånt är viktigt. HMs kan jag inte ha för dom ser jag bara löjlig ut. Så...Jakten fortsätter sen typ sju år tillbaks...

 

Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att det är lite fel att gå runt i skinnjackor när man nästan spyr när man ser en pälsjacka. :s Som när vi var på loppiset så var där grymt många gammla damer i pälsjackor så jag mådde illa hela tiden och när jag skulle köpa ett skärp där så mådde jag mer illa för dom sålde t.o.m pälsjackor där så jag sket i skärpet och stack ut istället. På vägen hem blev det inte bättre då vi körde förbi en överkörd kanin. Då var jag nära på att be dom stanna bilen...Uh.

 

Tror nog ändå mest en rosa hade passat mig.^^ Eller?!