korsetten.se.

Denna farliga sidan tipsade Cecce mig om igår faktiskt. Farlig är den för att det känns som att jag har fastnat där inne i timmar nu. Jag har nog gott igenom allt dom har och dom har mycket smått och gott. Dom har allt från sexleksaker,underkläder,brudkläder(dog rätt så mycket där redan...),maskeraddräkter,korsetter(ofc?!)och körsbärsskor som jag dog lite när jag hittade. :D Känns som att jag har ungefär hälften av sidan här på bloggen nu. Haha.

Ni kan nog se vad jag gillar för typer..Turkost,babyrosa,vitt och nu har jag faktiskt börjat gilla leopardkläder ännu mera konstigt nog. I don't get it men måste ha med min nya hårfärg att göra. ;* Hähäh!

Om jag ändå vore rik....Jag har märkt en sak till förresten och det är att när man köper kläder ifrån internet(vilket jag aldrig gör)så är det nog lite modellerna också som gör så att man köper kläderna för jag menar jag hittade min favoritmodell direkt som är brunette och sen var där någon blondinjävel som såg så bitchig ut att alla dom kläderna jag tittade på med henne klickade jag bort igen just för att jag såg hennes äckliga divastil och så bitchblicken på köpet.

Ja,ni får kalla mig besatt och ja ni får tycka att min kläddsmak är kass,cause I don't give a shit. :P

Jag önskar att jag hade råd att köpa allt det här: