Väskjakten!


Eftersom att jag nu ska tydligen festa 3 helger på raden så måste jag ha en ny väska för den jag har är gammal,så gammal så den nästan släpar i baken och det känns inte okej med mig. Så ska åka in till lilla Hässlehåla strax för att mötas upp med min shoppingkompis Vikke och sedan blir det HM efter det. Hittade denna på deras hemsida som liknar ett brev vilket jag tycker är lite ironiskt med tanke på att jag nyss skickade kärleksbrev till en kille jag gillar och fick värsta dissen tillbaks. Men vet ni vad? Shit happens! Jag trivs ändå bäst själv och är nöjd som ens vågade skickade mina innerst känslor till han. Så nu vet han iallafall vad han ska göra med dom. Kasta dom antagligen!
 
Sen tänker jag att jag borde börja leva efter min ekonomi istället för att den ska leva efter mig..Säkert flera ungdomar i min sits som tänker såhär. xD Jag ska ju söka jobb på kommunhuset imorgon,skriva in mig på arbetsförmedlingen igen och söka soc. Fyfan var roooligt! :D Just kiddin'!
 
Senare idag ska jag piercia mig i underläppen så jag ska ha tillbaks min ring där. Brians ex ska åka enda från DK bara för att piercia lilla mig så det är extra viktigt att jag dyker upp idag. ^.^ Gissa om jag är nervös? Sist jag pierciade mig någonstans var jag nog 18. sist jag pierciade mig i ansiktet var jag 16. Eventuellt ska Alice följa med när jag ska göra det så hoppas på det bästa. :D Bra dag!
 
P.s kanske borde köpa en mindre plåbok så kanske jag slipper köpa ny väska hela tiden? ;)