Mänsklig kontakt och foglossning.

I lördagsnatt fick jag sån svår foglossning så det kändes som att hela ryggen var sne på höger sida. Som att den hade låst sig rent ut sagt. Det gjorde så djävulskt ont att ni kan inte ana mig. Det är när jag får sån svår foglossning som jag blir lite rädd inför förlossningen faktiskt. I början var jag inte rädd alls men sen kom förlossningsmardrömmarna och nu svår foglossning så jag är hemma från skolan idag. Orkar inte riktigt med! Jag måste få ha såna här dagar ibland. Det känns sunt på något sjukt sätt. Men det är ju sunt när man kan känna efter själv vad man orkar och inte orkar. Jag fattar inte ens hur jag kunde ta mig till mikron den natten för att värma min värmekudde som oftast brukar hjälpa.
 
Idag går tankedrömmarna helt till mänsklig kontakt. Hela min själ skriker extra mycket efter sällskap just nu. Känner mig sällskapssjuk så in i bomben. Det var lättare att få mänsklig kontakt via nätet när man var sådär 15 år och nyss hade skaffat helgon. Minns att jag precis hade färgat mitt hår rött då och det var halloween så Marie hade fotograferat mig med mina fluffga röda djävulshorn på. Det var inne på helgon som jag hittade alla mina första chattpolare på och vissa fast ytterst få har jag faktiskt kvar lite kontakt med. Men jag hade velat hitta flera att få kontakt med. Helst några i Landskrona eftersom att vi ska flytta dit. Men jag var så oblyg på den tiden. Hade lättare för att börja skriva till folk än jag har nu. Nu måste jag tänka efter så fruktansvärt mycket vad jag skriver. Det gjorde jag nog inte riktigt då.
 
Ska även kolla min mail idag ifall Bokus har hört av sig. Har ju inte berättat det för er men när jag gick min psykoterapi förra året så ville dom att jag skulle skriva ner mina flaschbacks för att komma över dom. Inte visste jag då att det skulle bli en bok av det som jag nu väljer att publicera så att hela Sverige kan läsa den. Man måste dra in pengar på något sätt så varför inte? Sen vore det otroligt kul ifall min bok kunde hjälpa andra också i samma sits. :) Så jag hade nog lite baktankar med den ändå. 

Kommentera inlägget här :