Halloweenfest 2012.

Förra året när jag,Stefan och Cecce kollade på halloweendräkter på Buttericks så bestämde vi redan då vad vi ska vara i år. Men det jag vill vara funkar inte längre. Sexig städerska passar inte när man är gravid...
 
Så först tänkte jag vara pumpa för jag har sett någon gravid som bara har ritat en pumpa på magen och sen har det varit bra med det,men jag ville ha en riktig pumpadräkt. Stefan vill att jag ska vara kanin. Gissa vem som vann? -.- Jag kommer vara kanin i år för detta var den billigaste dräkten jag kunde hitta och jag vill snåla lite. 100 kr kostar denna.
 
Ville egentligen skippa halloween i år pga magen men det kommer inte vara någon alkohol på festen då där kommer vara barn  ´+ det är hans mamma som har bjudit oss så det känns dumt och tacka nej också.
 
Vad ska alla andra vara på halloween och har ni blivit bjudna på halloweenfest i år? ^.^ 
 

Kommentarer :

#1: stjärnfödd

nix.. blir förmodligen att stanna hemma :/

skriven
#2: stjärnfödd

här är förresten en rätt hemsk kostym för gravida ;)
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/560645_425910447456053_812260040_n.jpg

skriven

Kommentera inlägget här :