Den näst perfektaste dagen!

Hahah jag är så trött nu så jag vet knappt vad jag heter. :(
 
+ Jobbade med den jag kände på mig att jag skulle jobba med på restaurang Röd idag. Gjorde en pizzasallad och förutom det så var jag bara i köket. Inget servitörgrejs idag med andra ord. Utan det blir på alla <3ans jävla dag då jag ska hoppa på detta igen. Då kommer även en från wfy och kollar hur det går. Typiskt att hon ska komma på just den dagen som är min första servitörsdag. Aja, det fixar jag!
 
+ Vaktmästaren har varit hemma hos mig så nu har jag ljus i köket igen. Underbart! Dagen efter Ls kalas så slocknade allt ljus i köket och ett eluttag slutade funka helt så jag har lagat mat i mörker i 3 dagar nu. Idag orkar jag inte ens laga mat, hah vet inte vad jag ska göra. :( Känner mig nästan lite hjälplös här. HAHA! 
 
+ Nu känns det som att livet ÄNTLIGEN börjar rulla på. Nu ska jag bara fixa min ekonomi med. När jag har gjort det så ska jag försöka lägga massa pengar på mitt busskort så jag kommer till jobbet enda till slutet av april utan problem. ;) Kitching!
 
Nu ska jag ringa Rita och berätta hur det gick också innan jag börjar bomba er med fler inlägg för jag har en hel del att lägga upp idag. Men vissa dagar är såna! Underbara!
 
Ha det bäst! För det ska jag. Ska vila riktigt mycket inför Ls ettårsvaccination imorgon. ;) Ni anar inte hur ont i ryggen och i benen jag har nu. Men första dagen är alltid värst. Hahahh!
 
 

Kommentera inlägget här :