Kysströjan!

Tänkte bjuda på en nyhet från HM som jag blev lite kär i. Äntligen har jag redan kunnat släppa min panik gällande färgen svart. Vet ni varför? Jag har kommit på att om dagarna vill jag klä mig som en buisness woman och om nätterna/helgerna så vill jag börja klä mig lite rockstjärneaktigt igen. ;) Dock kommer jag inte har råd med dom kläderna förrens jag har ett jobb och hela lägenheten är klar så det blir dock inte inom en snar framtid. Kanske först nästaa år kan jag göra detta. Om ingen av mina vänner är villig att skänka mig sina? ;) För jag vet minst 3 av dom som har den stilen som jag gillar. Nej, älskar! Det jag mest vill ha är denna tröjan, en klänning och en väska från rockstil. Dock väskan har jag bestämt mig för att köpa för min första lön då jag inte trivs med den jag har nu.
 
Uh, nej nu måste jag bege mig ut i snöstormen och mot komvux! Blir lite extra utmaningar idag då min mobil har fått för sig för att låsa sig. Vet inte riktigt vad som har hänt. :s
 
- Lilly

Kommentarer :

#1: Cecilia | Hårdrockande feminist

Snygg tröja :)

Svar: Eller hur! :D Den ser jättemysig ut, men kostade nästan 300 kr...
Lilly;

skriven
#2: JoJo

snygg tröja :)

sv; jag jobbar på ett café :)

Svar: Tackar!
Coolt. Jag ska snart börja arbetsträna på en restaurang. :D Vad heter cafeet du jobbar på?
Lilly;

skriven

Kommentera inlägget här :