Idag!

Idag är det som ni alla vet min sista bloggdag för den här veckan. Kommer inte blogga igen förrän onsdag-torsdag någon gång. Så ni får stå ut! ;)
 
Om 3 timmar ska jag träffa min chattpolare Eva från Mjölby. Jag vet inte ens vart det ligger...Hon är en av dom som mest hjälpt mig igenom den svåra tiden efter Ls pappa. Hon är en ängel utan vingar och en pärla i mina ögon så ska bli extremt kul att få träffa henne. Även om hennes nervositet nu har smittat av sig på mig. Först tänkte jag visa henne lite runt i Landskrona. Typ stranden och så. Sen ska vi hem till mig för en äkta julfika med lussebullar som jag stod och bakade i 2 timmar igår och ändå blev dom inte lika bra som för 2 år sen. Sen har jag julte hemma att bjuda på.
 
Om 6 timmar ska jag hämta hem L hos sin pappa så det ser jag verkligen fram emot. :) 
 
Vad ska alla andra göra denna helgen?
 

Kommentera inlägget här :