2 glänsande dagar!

Igår kväll kom min kompis Charlotte hit med sin vovve Cody som L är så himla förtjust i. Vi kollade på Frozen, hon gav mig rosa rosor, vi drack vin och åt vitlökschips. 
 
Imorse träffade vi Marie och F vid bibblan och dom påminde oss om att Lagunen hade sin invigning idag. Så jag och L stack dit efter att ha kollat på den nya Muminhyllan inne på bibblan. Musiken och allt på Lagunen var helt perfekt. Var precis som man slungades tillbaks till 2006 skejtarparken i Klippan. OMG! Minnen! 
 
Ikväll har jag ätit kräftor, druckit upp sista vinet, kollat på Ladybird Ladybird och funderat på att vara kreativ med mina nya gardiner som jag fick av Charlotte eller om jag skulle städa istället. Bara sitta och lyssna på The Cure känns ju i för sig också tillfredsställande. 
 
Hoppas ni har en lika mysig och fin helg som jag har. Cheers! ;)
 
 

Kommentarer :

#1: Johanna - RosaBubbla.se

Åh, har inte sett Frozen ännu. Var den bra?

Kram Johanna
www.rosabubbla.se

Svar: Det är den bästa Disneyfilmen som någonsin gjorts. :D Du borde verkligen se den med ditt barn/dina barn.
Lilly;

skriven

Kommentera inlägget här :