Inskrivning!

Idag skrev jag på ett papper om att jag ska börja plugga där nästa termin. :D Kommer få plugga där i ca 1 eller 2 år så blir inge snack om 5 månader som det var på komvux. Syon på Albins fattade knappt vad syon på komvux hade menat med vissa grejer och inte jag heller. T.ex hade det stått att jag skulle pluggat på distans, men det stämmer ju inte. Jag hade ett fullspäckat schema I SKOLAN. Men skitsamma nu! :)
 
I skolan fick jag ett sms om att min IPAD hade kommit. Tusen tack till Eva! Sen träffade jag Emma, Jimmie och Marie. Så stod lite vid dom innan jag stack till systemet och köpte ett vin till min kräftskiva imorgon. Frågade efter Sara, men hon hade inte hunnit börja jobba igen. Träffade även Linnea utanför mig så hon gav mig vitt choklad till vinet. :D
 

Kommentera inlägget här :