Nya hårprodukter.

 
 
Köpte aloe vera balsam som är avsatt för nordiskt hår. Kommer nog inte börja använda de än på ett tag för jag har massa fler blasam att använda upp innan dess och jag tvättar håret endast en gång i veckan så det kommer ta ett tag. Haha!
 
Den andra är en olja man har i håret efter man har tvättat det. För den oljan som jag använde till detta ändamålet innan använder jag numera varje dag för att stärka håret ännu mera. :)
 
Jag ska motbevisa alla nästa år. Mitt nyårslöfte ska bli att vara hårfärgsfri i 2 år minst. Om inte för alltid för kommer nog kännas lite som att man har sparat ut sitt hår i onödan om man ändå sen bara ska slänga i en färg då. Tänkte färga tulpansvart för det är den enda hårfärg jag är sugen på nu. Äsch, kommer förmodligen inte våga ändå. Dessutom tycker alla att jag passar i det mellanblonda och jag trivs riktigt bra i det själv också.
 

Kommentera inlägget här :