Just skirts!

Sitter och lyssnar på min ljuvliga emomusik från den trånande gamla goda tiden när man var 17 år och fri som en fågel. Det är jag ju i för sig nu med.
 
Efter att min killkompis Erik var här och hjälpte mig byta glödlampa så(nu slipper jag ha ångest över att inte kunna posa i spegeln längre för nu kan jag det igen.) märkte jag att mitt andra par jeggings från ebay på kort tid spricker där framme. Trodde seriöst det var något funktionärt fel på min kropp, men min nya favoritbloggerska Candie har haft samma problem med deras kläder så jag kan lugnt pusta ut i min ack så icke längre ungdomskropp. Börjar mer gå åt tanthållet. Känner att det är aktuellt för kjolar nu istället för jeggings. Dock ej från HM utan självklart från Röda korset. Måste tänka miljövänligt och inte göra fattiga länder ännu fattigare med att konusmera nytt skräp. Gammalt skräp är lika bra!
 
Snart ska jag dyka ner i min dyrkande Don Quijote. Om ni bara visste hur många bokserier jag har att läsa just nu. Om jag saknar vanliga serier som man kan se på internet? Nej, faktiskt inte. Jag är fullt upptagen med att läsa upp hela Niloe-biblioteket och känner mig allmänt akademisk. Tackar min älskade skola för detta sagolika tidpunkt av eufori.
Välkomnar tantepoken och säger glatt farväl till ungdomslivet jag levde en mycket kort tid i en väldigt gaggig kropp. (Y)

Kommentera inlägget här :