Är man barnledig så är man!

Oh ja, vad jag har lyxat till det idag. :D Köpt brie ost och vegansushi senare på kvällen. Såg även klart filmen The new world som jag försökte se för några dagar sen när jag blev så magsjuk så jag var tvungen att stänga av filmen och lägga mig. Sen började mitt spykalas i 2 dagar.
 
Har även storstädat hela lägenheten så nu är all sjukdom helt bortstädad. Känns som att det inte har varit så fräscht här på evigheter. Finns det någon bättre känsla än en nystädad lägenhet som doftar äppleblom?
 
Idag känns allt så himla bäst! För idag har jag lyckats med något som jag inte har lyckats med på flera år här på bloggen, designen. Jag hade ju fashionmallen från början, men sen när blogg.se ändrade sin design editor 2013 när min son föddes ironiskt nog så var alla mina koder long gone, men idag hittade jag dom och vet ni hur? Jag bara sökte på dom. Hade jag fattat att det var så himla lätt så hade jag nog gjort så för länge sen och då sluppit all dum beslutsångest med att blogga kvar här eller ej. Fatta vad många bloggare som har försvunnit bara för att dom bytte design editor. Jag som t.o.m har skriviit till blogg.se nu och bett om hjälp. Men jo tjena, snacka om att min blogglycka är tillbaks. :D Känns som att all blogglycka som jag skulle ha känt under dessa 2 åren slår till nu och det är helt underbart. Dock bloggar jag ju inte lika mycket nu som förr. Det är för det känns bättre såhär + på måndag när jag kommer tillbaks till skolan damn vad jag kommer plugga då och då kommer jag inte ha tid för bloggen alls. Sen kommer jag inte ändra mer på bloggen än bakgrunden. Kommer ha designer efter årstid för så gör mina bloggpinglor Mella och Cecce. :D Nu äntligen känner jag mig hemma här igen på bloggen.
 
Nu ska jag lyssna vidare på Ferige och sedan läsa vidare i sista 50 shades of Greyboken. Bara njuta av mitt eget sällskap som ibland är det enda bäst. <3 Inte varit barnledig på ca 9 dagar nu så det är jag värd.
 
PUss!(Idag är jag riktigt lycklig!)
 
 
 

Kommentera inlägget här :