Bästa dagen på denna veckan tror jag bestämt.

Alltså wow vilket flyt jag och Liam har haft idag. Inget nästan har gått emot oss. Det enda som går emot nu är att jag sitter på bdb och försöker hitta en speciell luggbild för det känns som att jag måste ha någon slags inspirationsbild att klippa min lugg efter. Fast jag skiter nog i att klippa till den mer då jag inte tycks få fram den bilden. Kan inte ens se ifall jag har bläddrat förbi den då de flesta bilderna visas som "trasiga". GÄSP vad tröttsamt! 
 
Det vi har gjort idag är att vi hade världens mysmorgon tills vi båda hade vaknat och då var väl kl 10:30. Då fick jag ett ryck att vi skulle gå och shoppa lite kläder för sparpengar som jag har sparat ihop till hans nya kläder. Jag brukar få spara till det just för att slippa stressa ihop det senare. Äh, jag kan inte förklara det nu när jag är trött ändå. Så vi gick ner och köpte massa nya kallingar, strumpor, t-shirts, toppar, byxor, keps och en ny vårjacka blev det som vi hade tittat på när hans gudmor var nere senast. Hon ville att han skulle ha den , men då ville han inte ha den men nu ville han ha den så jag tror det var som han bara var blyg för henne. Så idag har han velat gå runt i sin vårjacka som är en skinnjacka och sin nya keps då trots att det har varit för kallt. Skinnjackan har han fått ha och så mössa och halsduk till det såklart. 
 
Sen fikade vi rätt så länge på Maddes. Tillräckligt länge för att jag skulle hinna bli rastlös. Det var han som ville sitta så länge så det var ju bara till att sitta där. Sen såg vi vår gamla granne där med och mina klasskompisar kom också dit en snabb sväng och hälsade på oss. 
 
Jag har försökt plugga lite till matematiksprovet jag ska ha nästa vecka, men det känns nästan omöjligt. Min hjärna har gått på semester och det känns som att när jag väl sitter där på provet så kommer jag bli så nervös så att jag kommer ändå få kortslutning och glömma allt. 
 
Sen till middag gjorde jag stuvad hjärtpasta, frikadeller i grekisk tomatsås och broccoli i vitlökssalt till det. Smarrigt blev det! Sedan slängde jag ihop en överdriven bärpaj som vi åt till Monsters inc med vaniljglass till. 
 
Nu är jag för trött för att orka skriva mer. Nästa vecka ska jag nog skriva om filmen My week med Marilyn. Jag har inte orkat skriva film eller bokinlägg denna veckan som ni kanske har märkt. Känns som att jag behöver få tillbaka min hjärna från semestern först i såna fall. ;)
 
Ska gå och göra min favoritsysselsättning nu: SOVA! <3
 
 

Kommentera inlägget här :