Rekommendation inför alla hjärtans dag.

 
Har varit på Lidl och storhandlat ikväll. Allt från tant-trosor till heartiespasta. Så jag har haft kul minst sagt. Vimsat runt bland satin nattlinnen och sängkläder till barn. Jag har aldrig förr varit ett stort fan av Lidl men nu när jag börjar bli lite äldre så känns det faktiskt mysigt att vandra runt där inne. Hahah tantvarning hej. 
 
Hittade massa mysigt till alla hjärtans dag med som jag tänkte visa upp här.
 
Sen klippte jag till min lugg igår med för tyckte jag fick den i ögonen när jag hade mössa på mig. Stort misstag!  Känner mig inte alls lika sexig som Anna-Karin nu. 
 
Myser just nu till Heather Nova. Only you can do this to me. You can make me cry.
 
Utan lugg funkar ju inte heller. Buhu! ;/

Kommentarer :

#1: Emma -Merakibeauty.se

massa fint :)

skriven

Kommentera inlägget här :