Småfixande!

Idag ska jag storstäda hela lägenheten. Även småfixa lite saker. T.ex ta bort massa onödiga papper och sminkgrejer som ligger framme. Då får jag väl hellre leta lite extra än att det ska ligga framme och skräpa. Sen ska jag även vända köksbordet åt andra hållet. Jag vet att mitt kök egentligen nog är för litet för det ,men jag är så less på att den står vänd åt ett enda håll alltid. Den har stått vänd åt detta hållet i tre år nu och jag är jätteless på det. Den kan hellre stå på snedden än att stå rakt bara jag får en förändring på det. 
 
Sen ringde jag faktiskt min tandläkare men hon sa att det har att göra med att jag har fickor så tandstenen har gått ner i själva tandköttet. Låter ju nästan som att dem måste operera bort det för att få väck allt. Kommer göra jätteont. :o Ingen annan som har varit med om detta? 
 
Lyssnar just nu på Beatles för det är dem jag tänker storstäda till för att behålla dagens humör på topp. Man får passa på de dagarna solen skiner...
 
Tänker vara generös och ge bort Liams urvuxna blöjor till grannen då hennes son är mindre än Liam, men dem växer fort dem små så snart kommer han kunna använda de. Bättre än att bara kasta bort det enligt min mening. Ska ringa mina fosterföräldrar och fråga ifall vi kan få komma till helgen. Trodde först att Liam skulle leka med en kompis, men kom på att det är nog två helger till fram tills dess. Typ den 13e tror jag det var bestämt? Haha inte lätt att ha allt i huvudet.
 
Förutom allt detta så ska jag dra med Liam till Halvmånen idag för det vet jag att han kommer älska. Även skönt att komma ut lite med. Även om vi redan har varit ute massor den här veckan. Kan man ens vara ute för mycket? Har svårt att tro det.
 
Hoppas ni andra får en underbar torsdag och att solen skiner lite extra på er idag. Bjuder på en snygg bild på Syd Barrett som jag t.o.m hade kunnat ha som coverbild på facebook. Funderar faktiskt på det. ;) + avfölja massa personer som jag trodde att dem var några dem inte är... Om man säger det så för att säga det mildt. Haha!
Titta bara vilken sötnos!
 

Kommentera inlägget här :