Staljplejs!

Lunarstorm is back! 
 
Samtidigt förstår jag knappt varför dem tog bort sidan från första början när dem ändå tänkte ta tillbaka sidan igen. Känner att borde man verkligen uppdatera den jättemycket? Sidan kan ju försvinna igen.... Man vet inte riktigt vart man har dem längre. Jag skojar med att jag måste kunna logga in för att läsa min "fanmail", men det går oftast inte att logga in än så länge.
 
Jag tycker iaf att jag har lyckats hyfsat bra med min sida där inne och jag älskar att heta Mallory. Det hette jag på bdb från början. Men jag vill ju in där nu och skriva i min dagbok och lägga upp lite bilder. Suck! *TÅLAMOD*
 
Folk säger även att det är svårt att logga in pga dem som har gjort sidan trodde inte att detta skulle bli så pass populärt igen. Nehe?! Men med tanke på hur populär sidan var från början så borde dem ha räknat med det här och speciellt eftersom att ryktet går att dem ska ha jobbat på sidan i flera år. Så jag är besviken och tycker att dem borde ha kommit längre vid det här laget. Alternativt aldrig tagit bort sidan från allra första början... Nåja, alla gör misstag! Alla kan ju inte vara perfekta som lilla jag. ;)
 
Jobbigt med att allt där inne är så himla litet atm . Jag får ont i ögonen. Hoppas dem ändrar det väldigt snart + inloggningen. Jag blir ju koko här. Vill logga in NU! *Fjortizzzwarning* på mig hihi.

Kommentarer :

#1: Selma

Fast det är inte samma personer som gjort sidan! Det är några som gjort den som hyllning till Lunarstorm, fast de gamla ägarna till lunar blev smickrade. Jag blev också medlem. Tack för tipset! Jag har inte facebook längre. Har saknat lunar och sådant. Hoppas många blir medlemmar :)

Svar: Vad heter du där inne på sidan då? Blir gärna vän med dig där. ^^
Lilly

skriven
#2: Anonym

Ja tog inte bort dig, jag tog bort hela kontot och det gör jag om jag vill :P

Svar: Jaha. Såg bara så konstigt ut.
Lilly

skriven

Kommentera inlägget här :