Dagens pepp!

Har en ack så inte rolig dag och såg denna bilden på en boksida på facebook som jag har gillat. Kan säga att den gjorde hela min dag. Ska ha redovisning imorgon i skolan men är för dålig för att öva på den och hon som jag ska ha den ihop med hennes dotter är sjuk. Så ja vi får väl se hur det kommer gå...
 
Håller just nu på att se The dressmaker som är en fantastiskt bra film med en stark kvinnlig karaktär som jag ser upp till. Kommer skriva om den mer sen. Den är tre timmar lång och när jag kommit till halva filmen så börjar dem borra här. Tycker dem har borrat i flera veckor nu. Antingen är det för dem öppnar apotek brevid mig eller så är det något fel i huset jag bor i. Vi har ej fått någon info om detta. 
 
Sen är jag vrålhungrig men orkar inte gå ut när jag knappt kan stå på benen utan att vrangla till pga sjukdom. :s Sen är det för ljust ute och mycket folk så ska försöka dra mig till affären runt 17... Så länge får jag väl sitta här och glo medan dem borrar så jag tror min skalle ska gå sönder.
 

Kommentera inlägget här :