Denna veckan.

Denna veckan känns det som att allt i mitt liv har börjat vända och denna gången på riktigt. Jag har börjat läsa bibeln varje dag och är lyckligare än någonsin. Känns som att jag vet mer om livets mysterier osv. Dock mycket kvar att lära. Hela livet är ett lärande.
 
Igår fick jag ta bort en hel del tandsten så nu kan jag se mina vita tänder igen. Har lovat innerligt att använda tandtråd varje kväll. Kan inte förklara min nergång mer än att jag har fått äckligt mycket mineraler i munnen sen jag blev mamma. Måste ha med det att göra. Kände även en ängels närvaro under tandläkartiden. Alltså det var så skönt med all bedövning så jag somnade nästan. Fick även veta att jag hade klarat mitt matematiksprov så ett av fyra st är klart. Let's do this känner jag! 
 
Jag och Liam var även på den nya lekparken vid Teaterparken igår och tja det var väl ingen höjdare mer än att allt var jättegrönt och hoppmattorna var roliga. Tss! 
 
Ska tipsa om en kristen film här inne snart. Har inte kommit så långt än då Liam har haft feber idag så har varit hemma och vabat. Ska strax göra vegetarisk ugnspannkaka här. Någon okänd människa hörde av sig på facebook gällande Gud med. 
 
För övrigt så hade vi världens mysfika för några dagar sen efter att ha gjort stan. I måndags var vi på bibblan och hittade serietidningar med Bamse i till mitt stora lyckorus. Vilken nostalgi! Sen tog vi en storhandling på Willys. Tog säkert två timmar att handla, men tacos blev det. ;)
 
 

Kommentera inlägget här :