Vi är idioter tills vi blir genier.

Håller på att lägga ner mer och mer med det digitala just nu och herregud detta kunde inte komma mer rätt just nu. Ibland känns allt som jag skriver ändå som ett enda stort skämt. Som att t.o.m mina vänner sitter och skrattar åt mig.  Tills jag kom på att livet funkar inte så. Det är inte rätta sättet att bli lycklig på. Lika bra att bara fortsätta leva i celibat tills min dröm-man kommer...
 
Sitter och rensar facebook. Sen ska jag försöka att inte uppdatera där förrän i november. Visst kan komma någon bild på Liam ibland men inte mer än så. Kan Zanna lyckas med det så vill jag med. Hon laddade upp en profilbild för två månader sen och har inte gjort mer väsen än så av sig. Jag tror man blir lyckligare utan det tekniska. Alltså jag har i princip skitit i att svara mina vänner på chatten idag och känner bara frid i själen av det fult nog så det slutade med att jag stängde av chatten helt nu. Kanske jag blir knäpp av att bo här i Landskrona. Jag försöker att undvika att bli det iaf. Sen har jag inaktiverat min twitter och funderar jag på vilka fler sociala medier jag kan stänga ner. Lunar, där minns jag ju i för sig inte mitt lösen, men det går ju att tar reda på. Allt det här känns så rätt och bra att göra så förstår inte riktigt på mig själv varför jag inte har gjort det här innan? 
 
Jag vill bara kunna livets alla hemligheter om hur man lever ett kristet liv rätt...Eller ett liv överhuvudtaget. Ta mig till mitt mål Gud! Allt mitt är ditt!
 
Nu ska jag dricka vatten. Har bara druckit sådär fem liter än så länge. Är nervös över skolan imorgon. Mitt svenska-arbete går inte bra. Marilyn Monroe var helt enkelt en alldeles för komplex person.

Kommentera inlägget här :