Fått jobb

Tänkte egentligen inte vara så aktiv här inne som jag nu har råkat blivit. Men grejen är att jag mår så sjukt bra av att skriva ner mina hårtankar här i och andra tankar med för den delen. Detta har på något sätt blivit min hårdagbok. Det är så skönt att skriva av sig och nu kommer ni få förstahandsinformation om en stor grej som jag egentligen inte borde släppa förrän imorgon: Jag ska då åka in till mitt nya jobb och skriva på kontraktet. :D Har firat detta med sushi och glassbåtar med sonen. Sitter just i detta nu och äter sjögrässallad trots överfull mage. Och vet ni varför? För det första har jag knappt haft någon aptit alls denna sommaren. För så dåligt har jag faktiskt mått så nu när det släppte så kan jag äta som en häst känner jag. Det är legetimt. För det andra så är sjögräs och alla gröna saker för övrigt JÄTTEBRA för hårväxten. Så bara ät så mycket grönt ni kan och drick så mycket vatten ni kan. 
 
Jag har varit vaken sen halv tre inatt så borde snart gå och sova men först ett ljuvligt bad. <3 Jag älskar att bada och särskilt när det känns så välförtjänt som idag. Först några timmar i kyrkan för att sedan storstäda när jag kom hem. Vi gick dessutom till och från kyrkan. Creeds till oss! Men iaf inatt när sonen väckte mig pga åska och regn som gjorde stackarn jätterädd så la jag upp alla mina hårsteg på insta och tänker även lägga upp de här. Har kommit på att mitt hårmål 3 vill jag uppnå helst innan jag fyller 30 år men det tror jag att jag ska lyckas. Ifall jag lyckas så lyckas jag med två saker jag aldrig någonsin lyckats med förut: Vara utan hårfärg så länge i mitt vuxna liv(tre år är SKITBRA!) och att spara ut exakt hela min lugg. 
Hårmål ett:
Då när det börjar kännas okej att lägga ut på instagram igen.
Hårmål två:
När jag kan börja uppdatera på facebook igen. Jag ska ta mig tusan bomba sönder folket! Dem har fått se för lite av mig. ;)
Hårmål tre:
Nu känns det som att det är dags för att uppdatera profilbilden på facebook. Vid detta laget så ska mina tre hår-år ha gått. 
Jag kommer hålla stenhårt fast i mina drömmar nu. Varken stressen eller mina impulsfingrar ska få förstöra detta för mig. När jag är 30 år så ska jag ha såhär snyggt hår alltså. SKA!
 
Btw ifall det blir dåliga uppdateringar från mig hädanefter så kan det bero på jobbet. ;) Fniss!

Kommentera inlägget här :