Min vitaminlista och vitaminbjörnar

I och med att jag köpte sugarhairbear till mig själv så ville jag givetvis även att sonen skulle gå på vitaminhärvan så det blev vitaminbjörnarna från Active care för hans del. Tills jag upptäckte att vuxna även kan ta de och de innehåller botanin som är det ämnen som gör så att håret växer bättre/fortare. Självfallet kommer även jag då börja knapra dessa tabletter när jag har testat alla andra som jag vill testa. Det lustiga är att jag ville aldrig gå över till kokosolja för tycker det är för jobbigt att få ur. Utan jag vill hellre knapra tabletter. Skönehten kommer ju inifrån. ;) Bästa med dessa vitaminbjörnar förutom botaninet och det faktum att de bara kostar 80 kr burken(60 st björnar i!!!!) så är det att varje björn innehåller nio stycken vitaminer. Visst är det galet? Blev som nykär på livet när jag upptäckte allt det här. :) 
 
Här är min lista och det som står längst ner är ju de Liam även äter och de som jag kommer fortsätta hålla mig till i slutendan. Nu hoppas jag att alla vitaminer vi har hemma räcker tills lönen kommer. Men det tror jag tyvärr inte de kommer göra. Kan hända jag får äta vitaminbjörnarna tillsammans med Liam ett litet tag ofrivilligt. ;) Mina tjejkompisar Nadja och Susanne kommer även börja på dessa inom kort vilket jag tycker är super. Snart äter vi alla fyra vitaminbjörnarna. 
 
Här kommer då listan som kan vara i några månader:
- Silica.
- Beauty shots.
- Sugarbearhair.
- Silicea orginal.
- Hårkontroll.
- Hair luxious(extremt excited över dessa kan jag ju säga!)
- Vitaminbjörnar. 
 
Kommer ta alla tabletterna just i denna ordningen med. Även lägga upp och skriva om de som jag ej har visat upp här än. :)
 

Kommentera inlägget här :