Sugarbearhair

Tänkte göra som alla andra och skriva en recension på sugarbearhair. Jag kan väl mest känna att det smakade bara som veganskt godis med blåbärssmak. Jag har gått och trånat efter dessa tabletter i flera MÅNADER. Jag tänkte först ge de tre månader och sen bestämma vad jag tycker. Just nu tycker jag såhär:
 
1. Smakar bara som veganskt godis. Alltså min hjärna blir inställd på att det ÄR veganskt godis och då kommer det nog inte att funka för mig. 
 
2. Det är oerhört dyrt! Tycker mer de är värda 100 kr pga godissmaken och inte 350 kr som de kostar nu. Jag fick nästan dåligt samvete när jag sprang och köpte de för även om jag får lön om två månader så känns det inte som att jag kommer få ihop det. För jag måste spara till innestående lön då jag "bara"(känns så otacksamt att skriva bara med tanke på hur många som går arbetslösa idag)ska jobba i ett år och jag måste köpa massa nytt här hemma som gått sönder nu i somras. Lite lustigt hur allt gick sönder precis när jag blev arbetslös men men.. 
 
Jag kan väl ändå tillägga att jag ångrar inte att jag testade björnarna. Nu har jag varit med om en otroligt het modern trend åtminstone. ;) Sen får väl folk tycka att jag bedömmer de för snabbt men det är ganska så lätt att tro att detta är en bluff då det är så dyrt, blev känt bara för kändisarna sponsrade det och att det endast smakade veganskt godis. Herregud jag hade kunnat göra veganskt blåbärsgodis då för en billigare peng lika bra och äta det varje dag som detta. Ingen större skillnad tror jag! Tror heller inget hade hänt om jag hade hällt i mig hela burken på en gång även om det står "Ta två björnar per dag". Det skriver dem nog bara för att göra det mertrovärdigt. :)
 
Idag ska vi till apoteket och kolla vad det finns mer att testa. Jag vet att det finns hårkontroll och silicea orginal tror jag de heter. Silicea orginal smakar ju ingenting så det är iaf positivt. Jämfört med silica som smakar skit. Funderar ändå på att äta upp de sista silica jag har för jag vägrar totalt att slänga något. Sen när jag har testat alla piller som finns så kommer jag göra  som min tjejkompis Patricia och gå tillbaka till kokosolja av återstående av tiden. Jag ska ju sköta om mitt hår exemplarsikt i tre år tills jag har fått mitt drömhår. 
 
Nu har jag sex doser kvar av mina beauty shots. Jag vet ej vilket som har hjälpt bäst men jag märker stor skillnad på min hårkvalite så jag tror ändå det är ganska så bra att äta någon form av piller. Men vill man inte knapra piller hela tre år så tror jag även att kokosolja kan fungera som ett substitut för det. :) Kommer forsätta blogga om alla piller jag testar iaf. Haha låter som värsta pillertrillaren nu. ;)
 

Kommentarer :

#1: Sofie Hedlund

Hej! Jag förstår inte riktigt och är nyfiken. Menar du sugarbearhair funkar eller inte? :) Jag har beställt hem 3 pack nu för jag trodde det skulle få håret att växa ut snabbare, men jag har fått bakfoten om det tror jag. Så jag försöker nu googla runt om det är ändå värt att äta dem och få bättre hårkvalite? Tycker det är så svårt att få ett riktigt svar, om sugarbearhair är verkligen bra eller om det är bara av ”socker”. Tvekar om ska skicka tillbaka eller inte, de kostar 800kr. Tacksam för svar! :) Sofie

Svar: Förlåt för sent svar Sofie men jag har inte kunnat vara aktiv på bloggen. Jag tycker att de hjälpte. Hade sex burkar innan, men är nu på min sista. Tycker iaf att det har hjälpt mitt hår enormt mycket. Jag hoppas att du inte skickade tillbaka burkarna och att de hjälpte för dig också. :)
Lilly

skriven

Kommentera inlägget här :