I'd rather fall asleep...

Alltså jag går bananas snart om jag inte får sova. Förra veckan sov jag dåligt pga Liam hade öroninflammation så han grät mycket på nätterna. Nu är katten på julgranen och jag känner mig så oerhört stressad gällande vår julfest. Imorgon är sista fixdagen så kan jag inte bara få sova nu? Nej, då ska jag ha ont i halsen för tusende gången denna vintern, mensvärk ovanpå det och helt täppt i näsan. Tror jag ska ta lite nässpray och sluta gnälla här. Fast egentligen kan jag gnälla här hur mycket jag vill då ingen tycks läsa min blogg ändå. xD Rätta mig om jag har fel!
 
Nej, en flygbiljett till Bahamas vore nu på sin plats. Eller iaf en SPAdag tillsammans med min goda vän Patricia. Det hade varit skönt! Få en kort minisemester från verkligheten.

Kommentera inlägget här :