Pin up curls.

 
Detta är jag just nu. Har den mest ultimata SPAkvällen någonsin. Kollar på mina favoritfilmer, äter nötter, äter Mercichoklad, haft på mig houngsansiktsmask, ätit god middag, druckit alkoholfritt rose vin, haft i en ljuvlig hårinpackning i några timmar, tagit ett skönt avslappnande bad och nu ska jag strax fixa mina naglar och sedan göra en välförtjänt kopp te. Hela min kväll har varit väldigt trevlig, ljuvlig, god och välförtjänt. Vad har ni för er ikväll? Sista jobbdagen inför skolfesten idag så jag firar som sagt för hela slanten. Kanske lyssnar på någon bra dokumentär senare på P3 dokumentär.
 
Detta är vad jag har användt för att få en så lyckad SPAkväll som möjligt:
 

Kommentarer :

#1: Eleonora Adriana ♥

Låter riktigt mysigt!

Svar: Det var det verkligen och välbehövligt. Nu känns det som att jag har varit på ett litet personligt miniSPA iaf. :D Skönt när man väl orkar ta hand om sig själv ordentligt. Har ju ingen man som kan göra det. Haha!
Lilly

skriven
#2: Ronja Therese

Låter som en riktigt mysig kväll, jag brukar försöka ta mig tid för lite "mini-spa" på söndagar!

Svar: Det gjorde jag med för 4 år sen men man har inte lika mycket ork till det nu när man har barn.
Lilly

skriven
#3: Johanna

Vad skönt och avkopplande det lät :)

Svar: Det var det också.
Lilly

skriven

Kommentera inlägget här :