American hustle - Rosalyn Rosenfield.

Alltså wow denna kvinna! Jag hade velat vara som henne. Hon verkar så himla stark rent karkatärsristiskt. Liksom jag vet själv hur det är att bara vara hemma med en liten så man blir ju lite koko som hon framställs som. Men även så himla stark. Det är ju hon som är knappnålen som får hela spelet att frallera totalt. 
 
Jag älskar dessutom att hon kysser sin mans hora rätt på munnen. Jag älskar också scenen där hon dansar till live and let die precis innan hennes man kommer hem. Jag tycker även synd om henne när hon säger till sin man det enda jag ville från dig var att du skulle vara kär i mig och älska mig. Hon framställer verkligen hur hjärtlösa män kan vara. Nej, med tanke på situationen så ser jag verkligen hennes styrkor. 
 
Detta är lätt Jennifer Lawrences snyggaste karaktär bortsett från Serena.
 
 

Kommentarer :

#1: Sofie

Älskar denna film! <3 Jennifer är ju helt amazing i den, men Amy Adams är ändå min favorit i denna film.

skriven

Kommentera inlägget här :