Dessa knepiga drömmar.

Inatt drömde jag att jag hade blivit bjuden på ett event på facebook till att spela ett populärt kortspel som vi jämnt spelar i skolan men som jag inte kan dra mig till minnes just nu vad det heter. Det jag inte tänkte på när jag tackade ja till eventet är att det skulle hållas hemma hos min senaste dejt. Jag hade kanske blivit bjuden av hans roomie eller liknande. Väl där så träffar jag på en tjock gubbe som jag genast känner igen med brunt hår. Min styvpappa visade sig vara där. Vi kramades jättemycket och jag grät. I verkligheten har jag inte träffat honom på 15 år. Jag har honom på facebook men vi pratar aldrig där inne. Jag känner att jag orkar inte vara den som hör av mig hela tiden. Senare mot kvällen så kom min senaste dejt satte sig bredvid mig och ville vara med. Han sa "Surprise!" och jag måste sett jättechockerad ut. Jag började gråta igen. Sen var jag tvungen att gå och lägga mig för min livmoder gjorde så ont. Sen på natten gick jag upp och letade efter A för jag var rädd att han skulle försvina ifrån mig igen. Hans killkompis försäkrade mig att han bara var ute och köpte mer öl. När han kom tillbaka så kom han och gav mig en godnattkyss och sa "Lilly, jag försvinner inte ifrån dig fler gånger." så bleknade han bort framför mig som ett minne..
 
Sen hade jag en liknande dröm här om natten. Jag drömde att jag, Hjärtat och Liam bodde i en rund lägenhet på ett hörn nära Citygross där jag och mitt ex skulle flyttat in från början, men det gick inte pga för mycket fukt. I början bodde vi där själva men sen började jag ta in en massa djur där. En kanin som var jättejobbig och som var brun och vit fläckig. Tills sist fick jag dit en hund som liknar exakt på pricken den hunden ni kan se på bilden här nedan. Så skulle jag till Citygross för att handla. Det var höst ute. Precis utanför Citygross där jag skulle binda min hund som jag hade döpt till Chai(först skulle den hetat Charlie som är mitt absoluta favoritnamn, men tyckte väl att Chai var mer hippie + kortare) så träffar jag en man som har en golden retriver och en chivauva. Vi råkade gå rakt in i varandra pga alla hundarna. Och han bara direkt "Vart har du varit hela mitt liv? Du är helt ljuvlig ju!" Så bodde vi i den lilla runda lägenheten allihopa till slut. Väldigt ont om plats, men mysigt var det. Liam var överlycklig med tanke för alla hundarnas skull.
 
Känner mig lite gråtig idag pga dessa drömmarna. Jag saknar fortfarande A. Sen får väl folk idiotförklara mig för det hur mycket dem vill.
 
Låtar som passar till det här inlägget: The kills - the last goodbye och Yeah yeah yeahs - maps.
 

Kommentera inlägget här :