Peppen inför september eller eventuellt oktober

Idag kunde jag inte låta bli att kila in på apoteket innan vi skulle gå och handla. Jag har länge velat fråga om dem har något som smakar godare än silican. Det hade dem! Så nu har jag köpt hem s.k beauty shots. Dessa ska jag testa när jag är klar med min nuvarande hårkur. Problemet är att jag vet inte riktigt när jag känner mig klar med den. För det är såhär att jag har köpt hem yoghurt av märket bärry för att kunna svälja ner silican. Så har två små paket hemma som jag måste äta upp först. Men det ska bli väldigt spännande att få testa beatyshots. Jag har aldrig förr känt mig såhär motiverad till att spara ut mitt riktiga hår förr. Men har man varit "hårfärgsberoende" som jag så är det ett evigt kämpande varenda dag vill jag lova. 
Men ja antingen i september eller oktober så börjar jag på en ny hårkur då. :D Peppen!
 
Jag har tänkt såhär nu att jag ska testa ett nytt hårtillskott varje månad och den som är enklast för mig kommer jag att välja att äta under ett helt år. Så efter det året har jag räknat med att jag inte kommer behöva ha hårtillskott mer för då ska mitt hår vara tillräckligt starkt för att klara sig själv så att säga. :)
 
Var även inom min framtida frisör och frågade om det här med Olaplex. Och ja man kan använda det även om man inte har färgat hår så det tänker jag köpa till mig själv när jag har varit hårfärgsfri i ett år. Det blir nog i ca april tror jag? Eller så ger jag mig det i födelsedagspresent för jag fyller ändå år i maj. :) Älskar att jag kan lägga pengar på mitt hår även fast jag inte färgar det mer. Dessutom hjälper inte dessa pengarna till att förstöra mitt hår som det har gjort förr, utan tvärtom så bygger det ju upp det igen. ;)
 

Kommentera inlägget här :