Cecce.

Var hos min underbara tjejkompis Cecce igår och sov över där tills idag. Hon gör mig alltid så himmla glad och försöker alltid att peppa mig. :D Hon har alltid på något sätt gjort saker och ting lättare att ta för hon har alltid funnits där för mig. Ifall jag har varit ledsen över något och inte vetat vem jag skulle ringa så har jag ringt henne. Hon är nog den bästa tjejkompisen som finns. Hon finns alltid där för en ovansett vad.

Jag hittade henne faktiskt via kamrat då jag var femton och det var nog några få månader kvar tills vi skulle flytta till Klippan. Det var rätt så roligt att vi fick kontakt där för idag vill jag bara spy på den sidan och jag tror hon känner likadant inför den? När jag fyllde sexton och vi hade flyttat till Klippan så bestämde jag att jag och Cecce skulle träffas utanför bibblan en dag så vi gjorde det. Jag köpte brownies som vi sedan åt på mitt fina rum. Efter det så bara växte våran vänskap och blev starkare för varje dag.

Minns hur vi brukade spendera vår tid vid skejtarparken med att glo på alla snygga skejtare som var där då. Hur vi lyssnade på Hole med Violet och Valerie loves me. Hur vi var på Hbgfestivalen och kollade på Von benzo tillsammans. Hur vi hade våra fjortisfyllor tillsammans. När vi raggade killar via snyggastchatten pinsamt nog. Haha! Men wtf vi var unga och nyfikna på det motsatta könet. ;) Ja,vi har verkligen många fina minnen ihop.

Jag längtar dömycket efter nyår för förra nyår blev så himmla bra. Denna kommer bli ännu bättre för då ska jag åter igen få spendera den med henne. :D

http://depressios.blogg.se/