Nu är julen slut!

ÄNTLIGEN är julen slut. Är glad att jag ens överlevde julafton utan att slå en viss person i skallen. Men okej jag ska vara snäll nu...
 
Liam har åkt på världens förkylning efter att ha varit i ishallen och åkt skridskor med sin lillasyster och styvmamma. Nu ser vi bara fram emot nyårsafton här hemma. Eventuellt så vill en klasskompis komma och fira nyåret med oss. Även om jag hade bestämt från början att det bara skulle bli jag och Liam. 
 
Det har össregnat i nästan två dagar nu så man kan inte göra så himla mycket utan jag sitter mest och läser min bok och Liam kollar på Pippi på rymmen som han fick i tidig julklapp tillsammans med en dvdspelare. Jag blir så rastlös av det här vädret. Jag vill gå ut mot stranden och gå en runda även om det är kallt ute. Jag vill ta Liam till Granet fast än det är regnigt ute. Är så synd att vi inte kan hitta på något denna gången han är hemma för han ska hem till dem andra imorgon igen. :( Imorgon ska vi iaf till kyrkan och äta soppa för jag har julklappar som pastorn och diakonen ska få. Om inget annat så kan vi ju fiska inomhus med hans nya fiskespel som han är så väldigt förtjust i...
 
Nej nu är det dags för frukost här.
 

Kommentera inlägget här :