I've been up to no good.

Tänkte kanske uppdatera er lite om mitt liv som jag är så himla dålig på att göra. 
 
I förrgår så klippte jag mig och märkte inte förrän inatt när jag sitter och lyssnar på Nirvana att frisören olyckligtvis eller lyckligtvis har lyckats klippa mig som Kurt Cobain som han hade sitt hår en gång. Jag avskyr att klippa mig hos frisör för jag anser att det är bara dyrt och onödigt, men kände att jag inte fixade biffen själv denna gången. Så han klippte det mer jämt på mig nu än det var innan. Jag har lyckats färga tillbaka till min riktiga hårfärg nu som är mellanblond. Innan dess hade jag ju röd henna en runda vilket många tyckte var ubersnyggt på mig, men jag själv kände mig som värsta hooker i det så ja det färgade jag över snabbt. Men jag visste dock inte att ens hår blir som nudlar ifall man bleker på henna för ingen hade sagt det till mig. :o Vilken tur då att jag inte ska färga håret mer. ;) Nu ska jag bara klippa det. Är det bara jag eller har frisören klippt oerhört mycket lugg på mig? Han sa såhär vilket fick mig nästan till att spy: "You were born a doll baby!" Hade snubben vetat att jag föddes med navelsträngen tre gånger runt halsen och var alldeles blå då hade han nog håll tyst om den saken. xD Aja, inte lätt om man inte känner mig... Sen berättade han att han hade tappat sitt hår en gång pga stress. Började undra ifall dem andra hade berättat för honom att jag har tappat mitt hår två gånger pga gravidhormoner under två års tid? Hm. Det verkade nästan så...
 
För övrigt så var jag ute med min klasskompis Tobias igår kväll på O'learys. Så kom vi på att vi kunde ju kolla på varandras scheman då och bestämma in våra privata matematikslektioner som jag ska ha med honom. Det blir på tisdagar och onsdagar direkt efter lunch. På måndagar och torsdagar slutar jag klockan 16. Sen på fredag är jag ledig. Wiho! 
 
På tal om fredagar så saknar jag någon just nu........ Så himla jobbigt! 
 

Kommentera inlägget här :