Jag ville vara spirituell.

The last reformation: The beginning!
 
Såg nyss klart denna dokumentären som Liene skickade till mig. OMG så mäktig den var! Det var dock otäckt när dem skulle få ut onda andar och jag grät precis hela tiden när folk blev helade. Jag är inte rädd längre när folk talar i tungor utan tycker istället att det är något värdefullt och vackert. Jag hade själv velat kunna göra det någon dag. 
 
Jag har börjat läsa bibeln i princip varje dag nu och mår så himla mycket bättre av det. Jag träffade en ny tjejkompis som ska börja gå med mig till min kyrka så jag slipper gå ensam mer. Förra året gick jag ju med Nadja... Jag tycker det är lättare att komma iväg till kyrkan när man går med någon. 
 
Det händer ett ganska så häftigt mirakel i denna dokumentären och ifall ni ser den så kommer ni säkerligen förstå vad jag menar. 
 
Peace be with you!

Kommentarer :

#1: linah

fin blogg!

skriven

Kommentera inlägget här :