Som sångerna vi hör.

Känns som att mycket av det jag gör i mitt vardagliga liv numera är präglat utav Kent, minst sagt. Ritandet t.ex. Döper mina verk utefter vilken låt jag lyssnar på för stunden. Den låten som jag lyssnar på när jag blir klar med ritningen får den heta efter. Praktiskt när man har dålig fantasi som jag har. T.o.m bloggen har blivit drabbad med. Min facebook också. 
 
Nu tänkte jag bloggen skulle bli drabbad av något annat. Kommer få börja lägga upp mina bilder här för bdb funkar inte längre och jag är trött på att vänta på att dem ska fixa problemet. Mailade dem och dem sa att det kan ta flera veckor för dem att få igång skiten denna gången. Då känns det ju inte som att dem prioriterar den sidan ganska så bra ändå. 
 
Just nu dricker jag en kopp te med färsk honung i. Trots att det är kallt och grått ute så har jag en förträfflig dag idag. Var på röda korset redan kl 10 och roppade åt mig tre par skitsnygga skor för 180 kr. Värsta köpet! Två vinterskor med fodring och ett par högklackade svarta vårskor. Tyckte det var häftigt att en av vinterskorna är guldiga. Pimpen haha! Dessutom såg jag att dem hade en toasits där med, men nu har jag redan köpt en till Liam med bilar på för han ville ha det. Även om dem har tvättat den i asolsprit och massa sånt så känns det ändå bäst att köpa en helt ny kan jag tycka. Vet ej vad ni andra tycker om det, men det är så jag tänker iaf. 
 
Om mer än en timme nu så ska jag träffa Evelyn på bibblan för hon ska ta över en ny laptop från mig som jag inte kan använda för jag fattar nada av Googles chromebook. För mig är den helt värdelös så det är kul ifall hon då kan ha glädje av den. :) Sen ska vi även fika lite. Innan hon kommer ska jag passa på att hinna göra två uppgifter till i min matematiksbok. Kanske läsa lite ur Lewis verk med. Får se vad jag hinner med.
 
 

Kommentarer :

#1: Ronja Therese

Kul att du fick fynda lite på Röda Korset! :)

Svar: Ja, det var lätt värt att gå upp så tidigt för den sakens skull. Tur jag var snabb för där var en annan tjej som också stod och tittade på skor bredvid mig.
Lilly

skriven

Kommentera inlägget här :