This heavy crown oh, but bitch I've got it now

Nu är denna jobbiga veckan äntligen slut. Träningsabstinensen har varit skitjobbig som vanligt. Ska dock ÄNTLIGEN få träna ikväll. Har haft kvinnoveckan men nu är den påväg mot sitt slut så nu borde det gå. Alltså förstår inte de kvinnor som orkar ens träna under den här veckan? Ska strax lägga sonen och efter det är tanken att jag ska träna magövningar. Är dock så trött så vet knappt vart röven sitter just nu så får se hur länge jag orkar hålla på. Hoppas dock jag orkar hålla på tills bristningsgränsen är nära. Saknade utegymmet idag, men tycker det har bliivt för kallt för att träna. En annan dag när jag har mer ork ska ni få se mitt nya kost och träningsschema.
 
Efter träningen ska jag BADA. För badrummet blev klart för två dagar sen. DEN LYCKAN! Så ska bada bubbelbad med tända ljus och bara allmänt njuta. Efter det ska jag nog sova. Vill egentligen läsa i min bok eller kolla på en romantisk film, men det vet jag att jag aldrig kommer orka med. Bara till att ta varmvattensflaskan och lägga sig...
 
Idag har jag börjat på ett nyttigt kostschema som innehåller för mycket kyckling enligt min dejt. Han ska förresten få resten av den onyttiga maten vi har kvar hemma. Testade göra våfflor ikväll på kanel, minimjölk, ägg och salt. Det blev ganska så bra. Gjorde hemmagjord jordgubbssylft/sås till. Sen en naturell kvarg på det som jag gärna kunde varit utan. 
 
Bjuder på lite ögongodis till alla er andra singlar...+ en gammal bild på mig från i somras då när jag var blond. Undrar vilken som blir min nästa hårfärg? Velar mellan guldbrun och blåsvart. Har dock mycket tid kvar tills i februari att bestämma mig på.
 

Kommentera inlägget här :