Silica beauty

Idag hittade jag nya hårtabletter på Ica som var så billiga att jag var tvungen att slänga mig över de och köpa de trots att jag inte har en aning just nu om hur lite pengar jag har kvar i plånboken(får nya pengar på måndag förhoppningsvis). Det är Silica beauty som jag har hittat av märket Friggs. Jag tycker att Friggs är ett jättebra märke. Burken kostade 62 kr och då får man 60 st tabletter och man ska äta en per dag. :) Mycket bättre än de andra silicatabletterna som jag äter just nu för de måste man ta två per dag och de smakar som jag nämt innan hur vidrigt som helst. 
 
Längtar tills slutet av oktober då jag ska toppa mitt hår. Har pyttelite av mitt blonda hår kvar i luggen och sen efter att jag har toppat mig denna gången så kommer jag vara helt hårfärgsfri. Då kommer jag även lägga upp hårbilder här inne för att uppdatera igen hur "långt" mitt hår har blivit. 
 
Nu har jag ju fem olika tabletter här hemma till håret och tanken är att jag ska köpa två till senare. Jag tycker ej att det gör något att jag hamstrar. Tycker bara att det är en bra kompensation efter att jag rakade av mig håret.
 
Jag hittade en gammal bild på mig för en vecka sen och den kommer jag lägga upp här. Den bilden la jag upp i lördags inne på instagram då jag hade en jobbig kväll. Bara satt och grät för jag saknade mitt gamla liv och håret då. Jag tycker det är okej att vara ledsen över håret ibland även om det kan tyckas vara väldigt ytligt. Det är även okej att älta det till en viss gräns. Sen måste man bearbeta och gå vidare. 
 
Min första jobbvecka har för övrigt gått superbra! Idag var vi på matmässa jag och familjen och det var även hur trevligt som helst. 
 

Kommentera inlägget här :