Hurra för Bravo och perukfix

Ville visa bild på Bravo smoothien som jag har börjat dricka och dessutom har jag klippt till en gammal peruk som är lika gammal som min son. Ännu oklart om jag kommer våga ha på mig den när jag åker till jobbet. I såna fall kommer jag ha den som en hästsvans. Är bara rädd att den ska trilla av mitt huvud och då blir det jättepinsamt. :$ Har värsta countdown tills jag kan köpa hårbjörnarna nu. Kollade massa videos igår kväll på youtube och blev bara mer pepp för varje video jag såg. 
 
Grejen varför jag gjorde om peruken är för att jag ville ha en bild på min nya jacka där jag syntes i den så att säga. Och ville ej ha mitt riktiga hår i den. Inte bara pga detta utan börjar ju bli mössperiod nu och jag känner att jag har ingen mössa som passar till mitt hår just nu. Alla mössor gör så att jag ser ut som att jag är helt flintis istället. Så kom jag på att hela peruken i sig blir ju som en mössa. Toppen! Så det blev lite klipp klipp idag igen. Tidigare i veckan toppade jag ju Nadjas hår. Som den hobbyfrisör jag faktiskt är. ;)
 

Kommentera inlägget här :