Tre månaders all in

Tänker försöka dra ner på uppdateringarna även här och göra precis som myhairjourney och försöka att bara uppdatera en gång i månaden. Nu är det tre månader sen jag rakade av håret. Det är spretigt och står åt alla håll. Jag känner mig inte längre som en igelkott utan mer som ett gullefjun/kyckling. Känns inte sådär jättecharmigt. Jag drömmer jobbiga drömmar om att jag har nått min hårlängd som jag har om tre år. Håret är alltid antingen blont eller mörkbrunt och väldigt lockigt. Jag har aldrig någon lugg i drömmarna utan den har jag låtit vuxit ut helt. Hoppas jag slipper dessa "mardrömmar" snart.
 
Det är min son som tagit denna hårbild. Jag vill dra ner ÄNNU MERA på sociala medier för att mentalt förberedda mig för lagerjobbet. Men vi hörs ju här en gång i månaden iaf. Jag går mest runt och myser över att det är höst nu. Jag har börjat gilla min hårfärg rejält nu och längtar ännu mera nu tills hårmål ett är uppnått. Känns som jag har en såndär period just nu där det känns som att det ej växer något. Men när jag ser denna bilden så ser jag ju att det visst växer.
 
Imorgon ska jag börja med smoothies som frukost för att kunna få i mig mina beauty shots. Heja mig! Dessutom har jag namnsdag idag. ;) Har länge tänkt på att uppdatera en hårbild här inne, men inte riktigt orkat pga att man försöker ställa om inför jobb och lilla mannen här hemma har åkt på världens virus dessutom. Ändå var han duktig och kunde ta denna bilden till mig. Bästa!
 

Kommentera inlägget här :