Ny frisyr

För första gången ikväll på vad som känns som månader så är jag otroligt bloggsugen. Men det är nog mest för jag vill visa upp min nya frisyr. Jag har äntligen hittat en frisyr som jag trivs i och som jag kan tänkas ha tills mitt riktiga hår växer ut igen. Är så himla skönt att bara slänga i lite mjukgörande kräm i håret och sedan dra allting bakåt. :D Nu har jag ju bara hårfärg kvar där framme som jag ska klippa bort succesivt. Nu ska jag ha den här frisyren resten av året ut och enda tills det kortare håret har växt ikapp det där framme så att säga. 
 
Kan ju berätta att mitt drömhår är nere till brösten och hela håret klippt rakt så att säga. Vet ej vad en sån frisyr kallas? 
 
Har även kommit på att med denna frisyren så påminner jag nästan lite om Pink i hennes musik video family portarit. Tror faktiskt att det är därför jag diggar den för hon var queen B i mitt liv när jag var tolv år och uppåt i tonåren under mina jobbigaste perioder. Nu är det ju mer Beyonce som gäller på den punkten. ;) 
 
S: Tack för tipset om Haircaretabletterna, men jag vill fortfarande kunna köra på nallebjörnstabletterna och kommer köpa dessa inom en snar framtid. Kommer även blogga om de när jag väl har testat de. ;)
 
Mitt riktiga hår är inne på andra månaden nu men jag tycker mer det känns och ser ut som månad tre, men det beror på att mitt hår växer otroligt fort. :o
 

Kommentera inlägget här :