Som en ny blogg fast ändå inte..

Nu har den här bloggen stått tyst väldigt länge. Det är för att jag ändrade mitt liv hösten 2016 till ett perfekt träningsliv. I mars i år rasade dock allt då en massa skit hände som jag ej orkar ta upp. Jag var/är så stressad så jag började tappa mitt hår igen. Så jag hade blont när jag började tappa det. Först testade jag med att klippa från jättelångt till typ axlarna men det hjälpte inte. Efter det fick jag ett ryck att färga det brunt för jag hade brunt då jag mådde som bäst och blev blond när mitt liv började falla isär. Så när jag återgick från blont till brunt så blev mitt hår tuggummi och dessutom ville jag ej färga utväxten då jag hade lyckats få en utväxt på fem månader då jag redan hade bestämt mig för att spara ut mitt hår som ett litet hårprojekt som jag hade tillsammans med Nadja. Så resultatet blev att jag rakade av allting igen. Ni som har varit med på denna bloggen länge vet ju att jag rakade det första gången 2011 på sommaren med ironiskt nog efter mitt stormiga förhållande med Izza.

Så nu börjar jag alltså om från scratch men denna gången ska jag spara ut mitt riktiga och ej färga det mer är det hänt. :) Jag kommer ej uppdatera varje månad utan mer varje gång jag har nått en ny hårertapp så att säga så nästa gång blir ej färrän mitt rakade hår når ner till hakan. Nu är jag som en igelkott i och med det var förra månaden jag rakade av det. Här kommer lite bilder från hur håret såg ut innan jag rakade det och efteråt. Då ser ni hur långt det har varit. Min drömlängd är ner till brösten. Så när håret har nått dit om ca två år så kanske jag slutar blogga här igen. Vi får se.

Kan ju tillägga att jag HATAR att mitt självförtroende sitter i håret, men så är det tyvärr att vara kvinna. Aja, nu kommer jag kämpa stenhårt med att bara låta mitt hår vara tills det blir långt igen.

 
 

Kommentera inlägget här :