The little mermaid hair

Nu har jag varit rödhårig i en månad och trivs som fisken i vattnet om jag ska vara helt ärlig(vilket man ska har jag fått lära mig). Sitter och drömmer om Arielhår nästa år. Det är mitt uppkommande projekt.
 
Min vän Alexandra gav mig en hårbomb från Be your mood med kopparröda pigment i. Det var när jag la i den och lite innan dess med då som jag kände att nej jag ska minsann ha rött. Fula är att tycker sen jag skaffade rött hår så har mitt liv bara vänt. Jag kom ifrån en dålig arbetsplats till en lite bättre och började dejta igen. 
 
Dock min dejt tjatar om att jag ska skaffa blont igen vilket jag verkligen inte vill. Vad hade ni gjort i min sits? Kommer såklart behålla det röda. Vägrar bleka sönder mitt hår något mera. Jag tycker att jag ser ut att passa väldigt otroligt bra i just rött. (Y)
 
Förresten vem vill inte ha vår nu? Längtar efter att kunna ta med en termos med chaite ut och läsa bibeln i solskenet. Det hade varit underbart!
 

Kommentarer :

#1: Selma

Du passar jättebra i rött hår! Passar din hud perfekt. Såklart att du inte ska bleka för någon annans skull. Du tycker att du är fin och då ska du ha det som du vill :) Förresten, håll dig till en nyans så håret inte får utstå för mycket förändringar! Håret är ju så viktigt för dig!

Svar: Jo tack jag har med kommit på det att man ska hålla sig till en nyans. Fick nyligen tipset av min frisör att även endast färga utväxten när jag väl färgar håret och inte hela som jag råkar vara van vid. :$ Har även märkt att rött passar min mörkare hy perfekt ja. Så där har jag faktiskt en fördel att komma från den mörkare delen av släkten så att säga. :) Även om min mormor hatar det.
Lilly

skriven

Kommentera inlägget här :