Christmas!

Detta är min första jul ensam sen jag flyttade hem ifrån. Detta är inte det värsta utan tanken på att jag måste tillbringa den helt ensam pga halsinfektionen som inte verkar vilja ge sig. Men bättre detta än att man ska smitta alla omkring en. Det skulle komma en hel del folk till mina fosterföräldrar idag så lika bra hålla sig borta. Jag ska iallafall njuta av Kalle Anka i min ensamhet. Ensamhet kan vara bra men just nu känns den bara dålig.

Här kommer lite bilder på vad jag har fått i julklapp i år. Dock är det inte alla eftersom att jag har inte fått alla än. :)

Trots smittorisken så kom Cecce med det här fina armbandet till mig. Vilket påminner mig om att jag återigen behöver ett nytt halsband...

Det kom även ett stort paket ifrån Norge som min moster och hennes söta döttrar skickade till mig. Denna är ifrån Ida. Min lilla rockdiva. :)


Min andra modellsnygga kusin Victoria skickade mig en cupcake att ha småsaker i eller bara ha som pynt.


Min mosters julklapp i år lär bli svårslagen. ;* Så sexig! Hähä.