Madison inspo!

Igår när jag stod och väntade på bussen så såg jag en tonåring som hade verkligen en cool stil. Lite Madison över henne från Coven. Hon hade samma pannband som Madison har och fejkpälsjacka. Bara det att den var svartvitrandig istället för bara svart. Jag ville gå och fråga henne vart hon hade köpt pannbandet för jag vill inte ha mössa i år. Jag tycker mitt hår är för kort för att mössa skulle vara snyggt. Kan börja använda mössa igen när mitt hår är iaf ner till brösten.
 
Nu när jag lämnade L på dagis så märker jag dessutom att det har blivit så kallt ut så t.o.m jag måste börja använda mössa. Fick småpanik över det och beslöt mig för att leta efter ett liknande pannband på HM och det hittade jag fast i vitt då. Eftersom att den bara kostar 50 kr så tänker jag köpa den senare idag när dom öppnar. :)
 

Kommentera inlägget här :