Miss world klänningen!

Alltså folk sa ju att jag skulle unna mig något denna månaden....Ehm, nu råkade jag kolla på HMs sida och där var verkligen något jag vill unna mig. Dock fanns den som tur var INTE i min storlek. Thank God! 
 
Hittade en klänning som påminde mig väldigt mycket om den klänningen Courtney Love hade i Miss world videon. Dock älskar jag spetsklänningen med som hon hade på MTV unplugged 94.
 
Jag dör så fin den är. Den skriker verkligen "Lilly köp mig så tar jag dig tillbaks till 94". Hahaha! <3
 

Kommentarer :

#1: Livet som Emma'

Hej!
Efter en lång tids uppehåll så har jag återigen startat upp min blogg. Den handlar till största delen om min liv (såklart), men om du vill få inspiration på mode, inredning mm så är det en blogg för dig!
Kika gärna in och lämna en kommentar!

Kramar

skriven
#2: JoJo

jättesöt klänning! :D

sv; jag älskar dom! jag har dom på mig nu, jättemysiga! :)

Svar: Visst är den?
Lilly;

skriven

Kommentera inlägget här :