Pluggmat som behövs.

Hoppade över lunchen idag för att kunna komma igång med att plugga. Jag brukar alltid sparka igång studerandet på 3e dagen man är hemma med sjukt barn. Vi blir hemma hela helgen också så kommer lyxa till det med sallad istället för lördagsgodis åt mig. Liam får lördagsgodis i vanlig ordning.
 
Just nu är 5 inlämningar av 7 klara ca. Nu ska jag vänta på maten blir klar för innan dess har jag ingen koncentration till att göra klart det sista.
 
Nästa månad ska jag fira att jag har klarat en vecka med Liam med vegansushi till middag. <3 Inte för det är första gången jag har Liam på en vecka utan detta är min första vecka med Liam på vårt varannan veckaschema så det ska firas att jag var först ut att ha honom en hel vecka. ;D
 
Han kräver jättemycket av min uppmärksamhet så det är svårt att plugga, men med Lejonkungen går det. Han är helt galen i Lejonkungen och ska se den flera gånger om dagen - jag var likadan som barn. Minns första gången jag försökte plugga hemma medan jag vabbade. Det slutade med att barnet nästan fick tvn i skallen, men det gick ju bra till slut. ;)
 
All min favoritmat samlad i ett enda inlägg.
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Liene Svärd

sv: Bra du tyckte det var bra skrivet :)
Jo, har hört att finns fobi för fåglar.

Maten ser fantastisk ut, mums!
Kul att Liam kan bli underhållen av lejonkungen. Själv förstår jag inte hur man kan se en film och och om igen och samma dag, hehe, men barn kan dem!

Svar: Jag fattar inte heller hur han kan se den om och om igen. xD Matbilderna är från weheartit.
Lilly

skriven
#2: Elin

Åh så gottit! :D
Älska sushi!

Svar: Eller hur! Jag med! :D
Lilly

skriven

Kommentera inlägget här :