Min födelsedag!

Först tyckte jag den var kass för pojkvännen gav mig ej frukost på sängen utan mumlade bara ett knappt hörbart grattis så kände mig lite bortglömd. Sen fick jag mest grattis av folk inne på facebook. Knappt någon ringde. Min låsasbrorsa ringde men han verkade ha glömt bort min födelsedag totalt men jag ska träffa han och hans flickvän imorgon för första gången så det gör inget. Sen hände en märklig grej som jag inte tänker nämna här. Gillade inte det alls!
 
Bästa fördelsedagspresenten jag fick var när jag la Liam raklång på mig när han var ledsen och grät. Plötsligt ur det blå så lyfter ungen på huvudet och tittar på mig! Och han log med hela ansiktet. Störigt att jag inte hade mobilen i högsta hugget just då så jag hade kunnat filma eller fotografera den stora händelsen. Jag var så oförberedd! Han har inte kunnat lyfta det så på det sättet innan så  händer det på min födelsedag. :D Kunde inte fått en bättre present. Sen såg min pojkvän och jag Beautiful creatures,vi tog en myspussbild tillsammans och sen lärde han mig göra snabba snigelspår. Mer får ni inte veta om det. Muhahahah! ;) Min födelsedag blev ganska så okej trots att vi inte gjorde något speciellt. Trots att glassbomben inte blev uppäten ikväll.
 
Gillar ni det bättre när jag skriver det på det här sättet som jag gjorde mycket förra året eller ska jag fortsätta skriva positiva listor? Saknade nämligen att skriva såhär.
 
Puss!(Får ju inte glömma den som jag glömt så många gånger förr....)
 
 

 

Kommentera inlägget här :